آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال در غرب تهران

آر اف فرکشنال یک فناوری جدید است که ترکیبی دوگانه از مهر زنی پوستی و فرکانس رادیویی دارد، فرکانس رادیویی از انرژی برای گرم کردن بافت پوست استفاده می کند که بازسازی بافت را تحریک می کند و بنابراین تولید کلاژن و الاستین جدید را افزایش می دهد.

دکتر پردیس کیانی متخصص پوست و مو یکی از قدرتمند ترین متخصصان در این زمینه است که با سالها تجربه توانسته با دستگاه های بروز دنیا آر اف فرکشنال را در غرب تهران ارائه کند. ایشان در سعادت آباد تهران مشغول به کار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره قبل از آر اف فرکشنال در غرب تهران با لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

تماس با دکتر پردیس کیانی و دریافت نوبت

این گرما سلول ها و فیبرهای ناسالم را متابولیزه می کند و به نوبه خود باعث تحریک تولید سلول های جدید سالم می شود، نتیجه ساختار افزوده، کاهش اندازه منافذ، کاهش اسکار آکنه، سفت شدن پوست و بهبود خطوط/چروک ها و بافت پوست است، ما همچنین از این درمان برای ترک ‌های پوستی و زخم‌ های جراحی استفاده می ‌کنیم.

فرکانس رادیویی فرکشنال با ایجاد حداقل آسیب به پوست عمل می کند، به طور طبیعی کلاژن را تحریک می کند تا سلول های پوست تولید شود و سلول های پوست را جوان کند، در نتیجه یک پاسخ درمانی طبیعی ایجاد می کند که باعث تحریک بازسازی سلولی و سفت شدن پوست می شود، فرکانس رادیویی فرکشنال فوائد زیادی دارد، از جمله کاهش خطوط ریز، چین و چروک، منافذ و علائم کشش، این درمان به تقویت، سفت شدن و حجیم شدن پوست کمک می‌کند و در نتیجه ظاهری جوان ‌تر به‌ دست می ‌آورد، نتایج بیش از چندین درمان بهبود می‌ یابد، ما بین ۲ تا ۵ درمان را برای مشاهده نتایج قابل توجه توصیه می کنیم.

فرکانس رادیویی فرکشنال برای همه رنگ های پوست ایمن و موثر است و پس از درمان به حداقل زمان استراحت نیاز است، ما پوست شما را ارزیابی می‌ کنیم و تعداد درمان ‌های بهینه ‌ای را که برای دستیابی به پوستی صاف ‌تر و سالم ‌تر نیاز دارید، توصیه می‌ کنیم، یک درمان منفرد بین ۲۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد، اگر چه این کاملاً به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

آر اف فرکشنال

این درمان بیشتر در صورت، گردن و دکلته استفاده می‌ شود، اما می توان از آن برای درمان سایر نواحی بدن نیز استفاده کرد، تنها نواحی که قادر به درمان آن نیستیم لب ها و پلک ها به دلیل حساسیت نواحی است، پس از درمان، توصیه می کنیم حداقل به مدت دو روز از استخر های کلر دار و تعریق زیاد اجتناب کنید، برای ایمن نگه داشتن و محافظت از پوست خود، بدون در نظر گرفتن فصل، هنگام بیرون رفتن از خانه، از کرم ضد آفتاب SPF 50 استفاده کنید.

ایده آلی برای جوان سازی و سفت کردن کلی پوست:

فرکانس رادیویی فرکشنال (RF) فرکانس رادیویی و میکرو نیدلینگ را با هم ترکیب می کند تا یک پاسخ درمانی قدرتمند و طبیعی در پوست شما ایجاد کند، این درمان پوست خطوط ریز، چین و چروک، شلی پوست، جای زخم، علائم کشش و منافذ بزرگ را هدف قرار می دهد.

تولید کلاژن و الاستین خود را افزایش دهید تا پوستی سالم تر و محکم تر، حتی بافت پوست خود را داشته باشید و با استفاده از فرکشنال RF، جای زخم را به وضوح کاهش دهید.

مزیت اصلی درمان آر اف فرکشنال در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر فرکشنال، کم بودن زمان بهبودی آن است، از آن جایی که انرژی به زیر سطح پوست منتقل می شود، حداقل زمان بهبودی وجود دارد و برای بیماران با هر رنگ و انواع پوست مناسب است، آر اف فرکشنال به طور مستقیم لایه کلاژن پوست را هدف قرار می دهد و برای بازسازی و سفت کردن کلاژن مفید است، این روش اغلب به صورت یک سری پنج مرحله ای درمان انجام می شود که هر مرحله درمانی بهبود قابل توجهی در کیفیت پوست مشاهده می شود.

آر اف فرکشنال چه تفاوتی با لیزر فرکشنال دارد؟

آر اف فرکشنال انرژی فرکانس رادیویی را به لایه میانی پوست می رساند تا کلاژن را سفت و بازسازی کند، دو نوع آر اف فرکشنال وجود دارد:

الف- آر اف سوزنی: انرژی RF از طریق سوزن های بسیار ظریف به عمق ۰.۵ میلی متر تا ۳.۵ میلی متر به صورت کاملاً خودکار و دقیق تحویل داده می شود.

ب- آر اف غیر سوزنی: انرژی RF توسط گره هایی که به پوست نفوذ نمی کنند، به لایه مورد نظر می رسد.

هر دو روش آر اف از فناوری فرکانس رادیویی غیر لیزری استفاده می کنند که با حداقل آسیب به لایه بالایی پوست به درم تحویل داده می شود.

مزیت درمان موثر با حداقل زمان بهبودی است، هر دو روش آر اف از پیشرفته ‌ترین فناوری فرکشنال استفاده می‌کنند تا بیشترین بهره را از مزایای زیبایی لایه برداری پوست با لیزر ببرند، در حالی که عوارض جانبی و زمان بهبودی را به حداقل می‌ رسانند، پزشک بهترین روش لایه برداری پوست را به شما توصیه می کند.

آر اف فرکشنال

هر چند وقت یکبار باید آر اف فرکشنال انجام شود؟

برای به دست آوردن بهترین نتیجه از این روش، حداکثر ۵ جلسه درمانی توصیه می شود، این ها را می توان هر ۲ ماه یکبار انجام داد، برای این که پوست شما به بهترین شکل ظاهر شود، درمان نگهدارنده می تواند سالانه یا در صورت لزوم انجام شود.

فرکانس رادیویی فرکشنال (RF) برای چیست؟

  • جای جوش
  • خطوط ظریف و چین و چروک
  • شلی پوست
  • اسکار های دیگر، اسکار های جراحی و تروما
  • علائم کشش
  • هیپر هیدروزیس (تعریق بیش از حد)

آیا می توان این روش های درمانی دیگر مانند لیزر ترکیب کرد؟

آر اف فرکشنال به تنهایی بسیار خوب عمل می کند، اما می تواند با سایر درمان های مکمل برای نتایج بهتر ترکیب شود، در ترمیم اسکار آکنه، می توان آن را با لیزر های فرکشنال، پر کننده ها و تری کلراستیک اسید (TCA) ترکیب کرد، در درمان ضد پیری، می توان آن را با تزریقات ضد چروک، پر کننده ها و سطوح مختلف لایه برداری لیزر ترکیب نمود.

آر اف فرکشنال

بیمار چه انتظاری می تواند داشته باشد؟

بیماران می توانند پوستی شفاف تر، صاف تر، سفت تر و شاداب تر داشته باشند، بیماران مبتلا به آکنه یا سایر اشکال اسکار می توانند با هر درمان انتظار بهبود تدریجی داشته باشند، یک انتظار واقع بینانه تقریباً ۲۵ تا ۵۰ درصد بهبود پس از ۵ جلسه درمان یا بیشتر است، هنگام درمان چین و چروک، خطوط و شلی، مداخله زود هنگام با درمان های نگهدارنده موثرتر خواهد بود و هم چنین روند پیری را کاهش می دهد.

آیا این روش دردناک است؟

این روش ممکن است کمی ناراحت کننده باشد، و بنا براین نیاز به نوعی بیهوشی دارد، به عنوان مثال کرم بی حس کننده تا ۶۰ دقیقه قبل از عمل بسیار خوب استفاده شود، هم چنین ممکن است برای به حداقل رساندن هر گونه ناراحتی از مسکن هایی مانند آرام بخش ها و گاز های شاد کننده استفاده شود، از هوای سرد یا لرزاننده پوست، می توان برای کاهش بیشتر هر گونه ناراحتی مرتبط استفاده کرد، برای روش های سفت کردن گردن، تزریق بی حسی موضعی به گردن (بلوک عصبی) درمان نسبتاً بدون درد ارائه می دهد، پس از انجام عمل، احساس سفتی و گز گز خفیف برای چندین ساعت وجود خواهد داشت که به خوبی قابل تحمل است.

آیا بعد از عمل باید هر نوع پانسمان یا بانداژ استفاده می شود؟

خیر، می توانید بلافاصله پس از عمل و تا چند روز بعد از یک مرطوب کننده ملایم، سرم یا Oxygenetix (سرم فنی ترمیم کننده زخم) استفاده کنید.

روند بهبودی چیست؟

بلافاصله پس از این روش وجود خواهید داشت.

آر اف فرکشنال

احساس کم سوزن سوزن شدن

تورم و قرمزی خفیف ممکن است برای ۱ تا ۲ روز ادامه داشته باشد، اما معمولاً تراوش، آب ریزش، دلمه یا پوست شکسته مشاهده نمی شود.

آر اف فرکشنال

با این حال، درمان فشرده ‌تر زمان بهبودی را افزایش می ‌دهد که به نوبه خود نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت و میکرو دلمه ‌ها (نقاط قهوه‌ای ریز) ممکن است تا ۵ روز قابل مشاهده باشند که می‌ توانند به تنهایی رها شوند یا با آرایش پوشانده شوند، اکثر بیماران خوشحال هستند که بلافاصله پس از درمان با مقداری آرایش (Oxygenetix) به سر کار باز می گردند، در صورت تمایل، پرستار ما می ‌تواند پس از درمان به شما در مورد پایه‌ بهبود زخم یاOxygenetix کمک کند، روند بهبودی تا چند هفته پس از آن ادامه می یابد، زمانی که کلاژن به تدریج بازسازی و سفت می شود، اگر پوست تیره ‌تری دارید که مستعد ایجاد رنگ دانه است، توصیه می ‌کنیم به طور منظم به محافظت در برابر آفتاب ادامه دهید و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

عوارض جانبی ناخواسته آر اف فرکشنال چیست؟

درمان عمیق تر (به عنوان مثال برای شلی گردن) به طور طبیعی تورم، قرمزی و ناراحتی بیشتری ایجاد می کند، اما این موارد موقتی هستند و به ندرت بیش از یک هفته باقی می مانند، آر اف سوزنی ممکن است باعث کبودی شود، به خصوص اگر از دارو های رقیق کننده خون استفاده می کنید، آسپیرین، ضد التهاب، روغن ماهی، ویتامین E، عفونت های پوستی بسیار نادر هستند و نیازی به مصرف آنتی بیوتیک های احتیاطی ندارید.

به ندرت، پاپول های موقتی رنگی پوست (مانند جوش های سر سفید) ممکن است برای چند هفته (حداکثر ۱ تا ۲ ماه) قابل مشاهده باشند، با این حال، در بین تمام روش های موجود، آر اف فرکشنال برای افرادی که پوست مستعد رنگدانه دارند، ایمن ترین و ملایم ترین است، در صورت نا محتمل تیره شدن پوست پس از عمل، یک دوره کرم سفید کننده تجویز می شود، سایر اشکال اسکار مانند کلوئید و اسکار های ضخیم نادر هستند.

آیا همه برای آر اف فرکشنال مناسب هستند؟

گروه های زیر برای آر اف فرکشنال مناسب نیست و ما درمان نمی کنیم:

  • زنان بار دار یا شیرده
  • کودکان زیر ۱۸ سال بدون رضایت والدین
  • بیماری/عفونت های مهم پوستی فعلی مانند
  • به عنوان درمان در محل تبخال

آر اف فرکشنال

هر وضعیت عاطفی، روانی یا پزشکی که ممکن است درمان را مختل کند:

  • بیماران با انتظارات غیر واقعی
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *